38u/week

Met MINIMAAL 5 JAAR relevante ervaring

 Studieniveau : HSO of A2

Plaats : Vorst (Zuid van Brussel)

OPDRACHT

Onder toezicht van de ingenieur die verantwoordelijk is voor het team Onderhoud, zorg je voor de bestelling, de ontvangst, de opslag (4 magazijnen) en het uit voorraad halen van artikelen / materialen (10.000 referenties) met inachtneming van de bestaande procedures alsook voor het invoeren van de informatie in het voorraadbeheerssysteem (CMMS) zodat de beschikbaarheid en betrouwbaarheid van de verschillende voorraden gegarandeerd blijft.

Nadat je ingewerkt bent in de verschillende interne procedures, worden jouw operationele verantwoordelijkheden concreet als volgt:

  • Beheer van de bevoorrading naar en van de 4 magazijnen op de site:
    • Ontvangst en conformiteitscontrole van de artikelen / materialen, evenals van de documenten die er betrekking op hebben (leveringsbon, vervoersdocument, …);
    • Follow-up van de lopende bestellingen; communicatie met de Verantwoordelijke Onderhoud en met de Aankoopdienst in geval van niet naleving van de verplichtingen door de leveranciers (kwaliteit van de producten, leveringstijden, naleving van leveringsschema’s, enz.) en het formuleren van een voorstel tot bijsturing;
    • Ter beschikking stellen van artikelen/toestellen aan gebruikers (technici, teamchefs…);
    • Indien nodig, behandeling (laden/lossen van transportvoertuigen) door gebruik te maken van een heftruck;
    • Onderhoud en reiniging van artikelen/materialen in het magazijn;
    • Afstemmen met diverse betrokkenen om de kenmerken te bepalen van de te bestellen artikelen/materialen;
    • Het opstellen en bijwerken van een leverancierslijst.
  • Voorraadbeheer:
    • Optimalisatie van de beschikbare opslagruimte in het magazijn;
    • Opvolging van de opslagvoorschriften van de producent (positionering, temperatuur, maximale opslagduur van de artikelen/materialen…);
    • Controle en analyse van de voorraadrotatie in samenwerking met de verschillende actoren.
  • Ondersteuning van de logistieke activiteit in samenwerking met de Verantwoordelijke Onderhoud:
    • Participeren aan het bepalen van een opslagstrategie van artikelen/materialen;
    • Bijdrage aan de ontwikkeling/verbetering van de voorraadbeheersoftware;
    • Deelname aan de ontwikkeling en implementatie van nieuwe procedures met betrekking tot het beheer van de magazijnen, voorraden, interne aankoopaanvragen en externe bestellingen (ondersteuning, formaat, enz.).
  • Beheer van het gemeenschappelijk werkmateriaal (gereedschap en werkkledij)
    • Conform de geldende procedures, aflevering en opvolging van gereedschap / werkkledij voor de werknemers;
    • Opvolging van apparatuur die een periodieke wettelijke controle vereist;
    • Verzenden voor reparatie van defecte apparatuur;
    • Ontmanteling van apparatuur die niet meer voldoet aan de veiligheidsvoorschriften.

 

PROFIEL 
  • HSO-niveau (of A2-technicus of gelijkwaardige ervaring) in logistiek / voorraadbeheer met goede kennis van mechanica / elektriciteit
  • Minimaal 5 JAAR professionele ervaring in magazijn- en voorraadbeheer op industriële sites
  • Indien mogelijk, ervaring met het gebruiken van een geautomatiseerd voorraadbeheersysteem (CMMS, SAP…). Kennis van Maximo (IBM) is een pluspunt
  • Goede operationele kennis (mondeling + schriftelijk) van het Frans want talrijke interne en externe contacten in het Frans
  • Goede operationele kennis van Word, Excel, Outlook en internet
  • Beheersing van de basis veiligheidsprincipes [VCA-diploma (of gelijkwaardig)]
  • Indien mogelijk, het brevet van heftruckchauffeur
  • Goede interpersoonlijke vaardigheden
  • Oplossings- en resultaatsgericht
  • Dynamisch en proactief, assertief, methodisch, nauwgezet en betrouwbaar, stressbestendig
  • Analytisch, vermogen om zowel autonoom als in teamverband te werken, communicatievaardig.

 

WAT WE BIEDEN

 

Een contract van onbepaalde duur [38 uur/week] .

Een loonpakket [volgens barema’s] rekening houdend met uw niveau van opleiding en beroepservaring, aangevuld met verschillende extralegale voordelen [ kosteloze groepsverzekering en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, mogelijkheden om aanvullende opleidingen te volgen …].

 

Interesse om in een regionaal bedrijf in volle ontwikkeling te werken waarvan de waarden “Welzijn, veiligheid, dienstverlening en duurzaamheid” zijn? Stuur dan direct uw motivatiebrief en uw CV naar rekrutering@hydria.be met referentie OAK 04 OUT/2021  t.a.v. van onze HR Business Partner.

Gelijke kansen en diversiteit

HYDRIA wil dat haar personeel een weerspiegeling is van onze moderne samenleving in al haar diversiteit.  Zij garandeert een objectieve selectieprocedure. We selecteren enkel op basis van competenties. Huidskleur, afkomst, geslacht, seksuele geaardheid, filosofische – en geloofsovertuiging of handicap spelen geen rol bij het evalueren van uw competenties.